Ústredné kontaktné centrum pomohlo 30-tisíc užívateľom

Aj vďaka pomoci operátorov je práca s elektronickými schránkami a portálom slovensko.sk jednoduchšia. Používatelia e-služieb sa na nich od začiatku roka obrátili viac ako 30-tisíckrát.

Hranicu 30-tisíc telefonických a elektronických požiadaviek užívatelia portálu prelomili v utorok 15. mája 2018. Napriek tomu, že elektronická komunikácia stúpla v porovnaní s minulým rokom až päťnásobne, kontaktné centrum  markantný nárast nevníma. Práve naopak! V minulom roku prišlo iba o 3 500 požadaviek menej. „Veríme, že je to vďaka vyššej miere znalosti občanov v oblasti elektronických služieb,“ zhodnotil generálny riaditeľ NASES Lukáš Sojka.

Špička v marci

Najviac požiadaviek tohto roka, až 7 500, prišlo v mesiaci marec, kedy obyvatelia Slovenska podávali daňové priznania. V porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka ide o takmer 2,5-tisíc požiadaviek viac.

Pracovník kontaktného centra denne vyrieši v priemere 28 požiadaviek. „Veľmi oceňujem prácu našich operátorov. Dennodenne poskytujú servis pre tých, ktorí potrebujú pomôcť. Aj vďaka nim je práca s e-službami pre ľudí lepšia,“ hovorí ďalej Sojka.

Ústredné kontaktné centrum zamestnáva aktuálne 15 operátorov. Všetci, ktorí potrebujú pomôcť alebo poradiť ohľadom elektronických služieb či práce s e-schránkami, môžu volať v pracovných dňoch od 8:00 do 18:00 a v stredy až do 21:00 na číslo 02/35 803 083. Svoje požiadavky môžu operátorom adresovať aj prostredníctvom elektronického formulára na portáli slovensko.sk.

Posledná aktualizácia « Späť na aktuality