Ústredné kontaktné centrum bude každú stredu do 21.00 hodiny
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (NASES) natrvalo rozširuje hodiny Ústredného kontaktného centra. Od 8. februára budú operátori k dispozícii každú stredu do 21.00 hodiny.
Počas januárového, skúšobného obdobia prejavila verejnosť o rozšírenie prevádzkového času záujem a agentúra zaznamenala mierny nárast hovorov.
„Vzhľadom na záujem verejnosti a blížiaci sa termín povinnej aktivácie elektronických schránok pre právnické osoby zapísané v obchodnom registri očakávame i naďalej postupný nárast počtu hovorov zo strany podnikateľov aj občanov“, povedal Norbert Molnár, generálny riaditeľ NASES a dodal: „I preto sme sa rozhodli ponechať možnosť večerného poradenstva, a to do 21.00 hodiny“.
Od 8. februára tak operátori zodpovedia, na telefónnom čísle +421 2 35 803 083, otázky týkajúce sa elektronických schránok alebo služieb portálu slovensko.sk v pracovných dňoch od 8.00 do 18.00 hodiny, v stredu do 21.00 hodiny. Mimo uvedených časov ostáva naďalej k dispozícii kontaktný formulár na slovensko.sk.
Posledná aktualizácia « Späť na aktuality