O projekte
Identifikácia projektu
Názov projektu |
Modernizácia Ústredného Kontaktného Centra |
Prijímateľ |
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby, Kollárova 8, 917 02 Trnava |
Akronym |
MÚKC |
Kód Projektu ITMS 2014+ |
|
Výzva |
OPII-2021/7/14-DOP Malé zlepšenia eGov služieb |
Výška NFP |
601 408,70 € |
Ciele
|
Cieľom projektu “Modernizácia Ústredného kontaktného centra” je modernizácia súčasného softvérového vybavenia UKC.
UKC v súčasnosti disponuje len základnou funkcionalitou z hľadiska aplikačných možností, ktoré sú ponúkané na aktuálnom trhu. Realizácia projektu Modernizácie ústredného kontaktného centra prispeje k vytvoreniu procesne efektívnejšej, výkonnejšej VS s cieľom dosiahnuť spokojného koncového užívateľa, odbremeneného pracovníka UKC, ktorý bude mať poskytnuté efektívne nástroje na kvalitnejší výkon svojej práce. Po nasadení a sprevádzkovaní projektu bude pracovníkmi UKC koncovému užívateľovi poskytované aktuálne spektrum informácií s možnosťou cieleného rozširovania v závislosti s rozvojom e-služieb verejnej správy. UKC bude zároveň slúžiť aj ako podporný kanál pre ďalšie spopularizovanie procesu budovania ISVS. Efektívnejším poskytovaním informácií sa ako nepriamy efekt predpokladá zvýšenie spokojnosti verejnosti s riešením problematiky približovania sa VS občanovi.
Merateľné ukazovatele projektu: P0738 – Počet zavedených elektronických služieb, ktoré prispievajú k riešeniu životných situácií pre podnikateľov – 2 P0739 – Počet zavedených elektronických služieb, ktoré prispievajú k riešeniu životných situácií pre občanov – 2
|
Miesto realizácie projektu |
Slovensko |
Odkazy pre MÚKC |
|
Odkazy všeobecné |
|