Oficiálne vyjadrenie NASES pre portál DSL.sk dňa 25.5.2018
Vzhľadom k dosiahnutiu uceleného a neskresleného názoru používateľov a občanov si Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (NASES) dovoľuje zverejniť kompletné vyjadrenie pre portál DSL.sk pre účely článku http://www.dsl.sk/article.php?article=21158.
ODPOVEĎ:
„Dobrý deň,
radi by sme Vás poprosili, aby ste v takýchto prípadoch Vašich čitateľov odporučili na Ústredné kontaktné centrum, ktoré je zriadené pre účely pomoci pri práci s portálom slovensko.sk. Portál slovensko.sk spracuje každý mesiac viac ako 1,4 milióna transakcií a toto číslo stále narastá.
Spomínané Kontaktné centrum kontaktovali dve osoby, ktoré mali podľa vyjadrenia dodávateľa individuálne problémy (v oboch prípadoch išlo o doručenie rozhodnutia cca dve hodiny po potvrdení doručenky), ktoré sa riešia samostatne. Vzhľadom k tomu, že od Vás ani od Vašich čitateľov nemáme bližšie informácie o konkrétnych správach a elektronických schránkach, nevieme sa konkrétnejšie vyjadriť.
Podľa dodatku k prevádzkovej zmluve, ktorý bol podpísaný dňa 26. apríla 2018, ak nedôjde k prijatiu správy do 30 minút od potvrdenia doručenky, ide o závažný incident, za ktorý hrozia dodávateľovi sankcie. Aj preto je dôležité, aby nás používatelia informovali o individuálnych chybách. Veríme, že aj vďaka nahlasovaniu chýb od občanov Kontaktnému centru sa môže situácia neustále zlepšovať.
S pozdravom,
Sekcia komunikácie
NASES“
Otázka DSL.sk:
„Dobry den,
poprosim o stanovisko k vcerajsiemu neskoremu dorucovaniu do vlastnych ruk. U viacerych sprav citatelia zaznamenali absurdnych cca 15 hodin.
Dakujem.
(kontakt)„
Posledná aktualizácia « Späť na aktuality