Recepčná/ý, Referent podateľne a registratúry

Miesto práce: Trnavská cesta, Bratislava

Termín nástupu: dohodou

Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacV zmysle 553/2003 Zákon o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme. Výsledný plat bude predmetom osobného pohovoru a bude sa odvíjať od skúseností a odborných znalostí uchádzača.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • zabezpečovanie chodu recepcie
  • vítanie a starostlivosť o návštevy
  • vybavovanie telefonickej, elektronickej a listovej komunikácie
  • vedenie korešpondencie
  • zabezpečovanie zasadnutí a pracovných stretnutí
  • administratívna činnosť v rámci Kancelárie generálneho riaditeľa
  • zabezpečovanie správy registratúry a registratúrneho strediska
  • zabezpečovanie informačnej, organizačnej a evidenčnej práce
  • Kancelárie generálneho riaditeľa – zabezpečovanie zástupu sekretárky
  • zabezpečovanie práce podateľne
  • styk s poštovým úradom
  • expedícia a rozdeľovanie listových zásielok v rámci agentúry
  • centrálna evidencia doručených záznamov v informačnom systéme
  • ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

  • 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
  • príspevok zamestnávateľa do III. piliera

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

  • Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

  • Hospodárska korešpondencia – Základy
  • Fakturácia – Základy
  • Microsoft Word – Pokročilý
  • Microsoft Excel – Pokročilý
  • Microsoft Outlook – Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • bezúhonnosť
  • lojalita
  • samostatnosť
  • precíznosť
  • zodpovednosť
  • dôslednosť
  • komunikatívnosť
  • príjemné a reprezentatívne vystupovanie
  • skúsenosti s vybavovaním korešpondencie,
  • archiváciou, podateľňou a registratúrou sú
    výhodou

Stručná charakteristika spoločnosti
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (agentúra NASES) je príspevková organizácia Ministerstva investícii, regionálneho rozvoja a informatizácie.

Medzi hlavné úlohy agentúry patrí najmä:
Rozvoj a prevádzka centrálnej komunikačnej infraštruktúry slovenskej republiky.
Rozvoj a prevádzka služieb Ústredného portálu verejnej správy – slovensko.sk.
Rozvoj a prevádzka mnohých ďalších informačných systémov verejnej správy.
Rozvoj a prevádzka systémov informačnej bezpečnosti a systémov na ochranu kybernetického priestoru.

Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov

Kontakt
Kontaktná osoba: Silvia Vašková
E-mail: praca@nases.gov.sk

 
Posledná aktualizácia