Odborný referent pre verejné obstarávanie
Miesto práce: Pribinova 25, Bratislava
Termín nástupu: dohodou
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto): 1 700 EUR/mesiac
Výsledný plat bude predmetom osobného pohovoru a bude sa odvíjať od skúseností a odborných znalostí uchádzača. Zákon 553/2003 o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Zabezpečovanie a administrácia verejného obstarávania zákaziek podľa zákona o verejnom obstarávaní:
stanovenie predpokladanej hodnoty zákazky a vhodnej metódy verejného
obstarávania z hľadiska predmetu verejného obstarávania a predpokladanej hodnoty
predmetu zákazky:
– kontrola súladu opisu predmetu zákazky so zákonom o verejnom obstarávaní a
ostatnými právnymi predpismi,
– návrh podmienok účasti a kritérií na vyhodnotenie ponúk,
– vypracovanie súťažných podkladov, opisného formulára,
– vypracovanie oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, výzvy na predkladanie
ponúk,
– poskytovanie vysvetlení podľa zákona o verejnom obstarávaní,
– účasť v komisiách, organizovanie a navrhovanie zloženia komisií na vyhodnotenie
splnenia podmienok účasti a vyhodnotenia ponúk na daný predmet zákazky,
– zabezpečenie vyhodnocovacieho procesu verejného obstarávania v súlade so
zákonom v platnom znení,
– vedenie úplnej dokumentácie zabezpečovaných zákaziek verejného obstarávania,
– realizácia prieskumu trhu pri zákazkách s nízkou hodnotou,
– realizácia podlimitnej zákazky s využitím elektronického trhoviska, - posudzovanie súladu dokumentov verejného obstarávania so zákonom o verejnom obstarávaní
- stanovenie metodiky verejného obstarávania realizovaného podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní“),
- právne analýzy metodických usmernení, rozhodnutí Úradu pre verejné obstarávanie, Rady ÚVO v súvislosti s aplikáciou zákona o verejnom obstarávaní,
- príprava a pripomienkovanie návrhu zmluvy alebo rámcovej dohody ako súčasti súťažných podkladov vypracovaných podľa zákona o verejnom obstarávaní,
- medzirezortné pripomienkové konanie,
- príprava a pripomienkovanie interných smerníc.
Zamestnanecké výhody, benefity
5 dní dovolenky nad rámec zákonníka práce
Príspevok zamestnávateľa do III. piliera
Informácie o výberovom konaní
CV prosím zasielajte v slovenskom jazyku.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
právo, ekonómia, technika
Osobnostné predpoklady a zručnosti
– Vítaná prax v odbore verejného obstarávanie najmenej 1 rok
– Bezúhonnosť
– Prax s IT zákazkami výhodou
Stručná charakteristika spoločnosti
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (agentúra NASES) je príspevková organizácia Ministerstva investícii, regionálneho rozvoja a informatizácie.
Medzi hlavné úlohy agentúry patrí najmä:
Rozvoj a prevádzka centrálnej komunikačnej infraštruktúry slovenskej republiky.
Rozvoj a prevádzka služieb Ústredného portálu verejnej správy – slovensko.sk.
Rozvoj a prevádzka mnohých ďalších informačných systémov verejnej správy.
Rozvoj a prevádzka systémov informačnej bezpečnosti a systémov na ochranu kybernetického priestoru.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
Kontaktná osoba: Silvia Vašková
E-mail: praca@nases.gov.sk