Pracovné príležitosti

Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (agentúra NASES) je príspevkovou organizáciou Úradu podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu.

Medzi hlavné úlohy agentúry patrí najmä:

  • Rozvoj a prevádzka centrálnej komunikačnej infraštruktúry slovenskej republiky
  • Rozvoj a prevádzka služieb Ústredného portálu verejnej správy – slovensko.sk
  • Rozvoj a prevádzka mnohých ďalších informačných systémov verejnej správy
  • Rozvoj a prevádzka systémov informačnej bezpečnosti a systémov na ochranu kybernetického priestoru

NASES Vám ponúka:

  • Prácu v mimoriadnej zaujímavej oblasti IT s celonárodným dosahom
  • Príležitosť pre rozvoj kariéry a ďalšieho profesionálneho rastu

 

NASES hľadá kolegov a kolegyne na pracovné pozície: 

 

Finančník – zástup počas materskej dovolenky

 

Miesto práce: Bratislava

Termín nástupu: dohodou

Druh pracovného pomeru: na dohodu (brigády)

Mzdové podmienky (brutto): 1500 Eur/mesiac 

 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

  • evidencia a účtovanie prijatých faktúr
  • príprava a účtovanie interných dokladov
  • práca s pokladňou, účtovanie pokladničných dokladov
  • účtovanie bankových výpisov
  • príprava platobných poukazov
  • vystavenie faktúr a ich zaúčtovanie
  • inventarizácia súvahových účtov
  • práca so štátnou pokladnicou
  • vykonávanie aktivít a príprava prehľadov na základe požiadaviek priameho nadriadeného
  • kontrola dodržania interných procesov a predpisov v oblasti účtovnej agendy

Zamestnanecké výhody, benefity: 

  • flexibilná pracovná doba
  • 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
  • príspevok zamestnávateľa do III. piliera

Informácie o výberovom konaní:

  • zástup počas materskej dovolenky

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:

  • stredoškolské s maturitou
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore: 

  • ekonomické

Jazykové znalosti: 

  • anglický jazyk – mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti: 

  • Microsoft Word – pokročilý
  • Microsoft Excel – pokročilý
  • Microsoft Outlook – pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

  • skúsenosti s ekonomickým programom Softip výhodou
  • skúsenosti s účtovníctvom ROPO výhodou
  • znalosť účtovných predpisov a princípov
  • schopnosť pracovať v tíme
  • bezúhonnosť, samostatnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť
  • pracovné skúsenosti vo verejnej správe výhodou
  • znalosť Zákona č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Počet zamestnancov:
  •  100-149 zamestnancov
Kontakt:
Kontaktná osoba: Silvia Vašková
E-mail: poslať životopis

 

Projektový  manažér 

Miesto práce: Bratislava

Termín nástupu: dohodou

Druh pracovného pomeru: na dohodu (brigády)

Mzdové podmienky (brutto): 1900 Eur/mesiac – 553/2003 Zákon o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme

 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

  • usmerňovanie a metodická pomoc pri spracovaní a realizácii rozvojových dokumentov (napr. programov, projektov a ich finančných plánov),
  • spolupráca s orgánmi a organizáciami pri príprave strategických materiálov a pri realizácii rozvojových programov a projektov,
  • spracúvanie informácií o plnení operačných programov, rozvojových projektov a využívaní finančných prostriedkov Európskej únie a iných verejných zdrojov alebo finančných prostriedkov iných finančných nástrojov (napr. Nórsky finančný mechanizmus, Švajčiarsky finančný mechanizmus) vrátane zistených nezrovnalostí a o náprave zistených nezrovnalostí,
  • koordinácia monitorovania implementácie projektov, vypracovania priebežných správ a ročných správ o realizácii projektov a záverečných správ o ukončení projektov a ich predkladanie príslušnému orgánu,
  • zabezpečuje projektové riadenie projektov (najmä v oblasti IT) na strane Národnej agentúry pre sieťové a elektronické služby (ďalej len „NASES“) v súlade s internými predpismi NASES, platnou legislatívou Slovenskej republiky a Európskej únie, príslušnými štandardami a metódami projektového riadenia a inými záväznými dokumentmi konkrétneho finančného nástroja alebo programu a pokynmi nadriadeného,
  • riadi interný projektový tím jemu prideleného projektu, metodicky usmerňuje jednotlivých členov tímu a zadáva im úlohy v rámci projektu. Zabezpečuje komunikáciu so všetkými zúčastnenými subjektmi (RO, SORO) na realizácii pridelenému projektu. Riadi a metodicky usmerňuje publicitu projektu,
  • koordinuje a monitoruje aktivity projektu, vedie porady projektového tímu, pripravuje podklady pre zmeny týkajúce sa zmluvných vzťahov v rámci projektu, kontroluje celkový časový harmonogramu projektu, monitorovacie ukazovatele, plnenie cieľov projektu a ďalšie činnosti spadajúce do kompetencie projektového manažéra,
  • vykonávanie kontroly realizácie projektov na mieste, preberanie účtovnej dokumentácie od dodávateľov,
  • trvanie pracovného pomeru je v závislosti na trvaní projektu

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • prácu v mimoriadnej zaujímavej oblasti IT s celonárodným dosahom
  • príležitosť pre rozvoj kariéry a ďalšieho profesionálneho rastu
  • flexibilná pracovná doba
  • 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
  • príspevok zamestnávateľa do III. piliera

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:

  •  vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti:

  • Microsoft Excel – pokročilý
  • Microsoft Outlook – pokročilý
  • Microsoft Word – pokročilý
  • Microsoft Project – základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

  • Microsoft Office – pokročilý
  • Platný certifikát PRINCE2 – foundation
  • Nutná prax v projektovej oblasti, minimálne 3 roky
  • Prax v riadení EÚ projektov a IT projektov
  • Organizačné a prezentačné schopnosti
  • Technické zručnosti
  • Strategické myslenie
  • Komunikačné, manažérske, koncepčné zručnosti
  • Analytické myslenie
  • Bezúhonnosť
Počet zamestnancov:
  •  100-149 zamestnancov
Kontakt:
Kontaktná osoba: Silvia Vašková
E-mail: poslať životopis
 

Share point (brigádnik)

Miesto práce: Bratislava

Termín nástupu: dohodou

Druh pracovného pomeru: na dohodu (brigády)

Mzdové podmienky (brutto): 15 Eur/hod./podľa typu dohody

 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

  • participácia na analýze, návrhu rôznych formulároch , programovanie, celkový design na aplikačnej úrovni, implementácií, migrácií, integrácií a nasadení riešení na platformách SharePoint 2019, SharePoint Online,
  • poskytovanie poradenských a konzultačných služieb v oblasti SharePoint

Požadované znalosti:

  • sharePoint implementácia a nasadzovanie riešení – pokročilý
  • znalosť Microsoft Office 365
  • ASP.NET – pokročilý
  • HTML, CSS, JavaScript – pokročilý
  • znalosť OOP princípov, UML, návrhových vzorov

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:

  • stredoškolské s maturitou
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

  • Výhodou:
  • C# – pokročilý
  • .NET – pokročilý
  • SQL – pokročilý
 
Počet zamestnancov:
 
  • 100-149 zamestnancov
 
Kontakt:
 
Kontaktná osoba: Silvia Vašková
E-mail: poslať životopis

Microsoft Project (brigádnik)

Miesto práce: Bratislava

Termín nástupu: dohodou

Druh pracovného pomeru: na dohodu (brigády)

Mzdové podmienky (brutto): 7 Eur/hod./podľa typu dohody

 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

  • realizácia migrácie údajov, dokumentov do aplikácie MS project a SharePoint,
  • evidencia údajov v spolupráci s projektovými manažérmi v MS project
  • spolupráca pri nastavovaní aplikácie MS project ako aj riešenia závislostí
  • spolupráca na návrhu a implementácii vzorov dokumentácie a ich vytváraní v MS project a Sharepoint

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:

  • stredoškolské s maturitou
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore:

  • IT, manažment

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

  • MS Project Professional 2016 customizácia a práca so systémom – pokročilý
  • znalosť Microsoft Office 365
  • výhodou: skúsenosť s programovaním v jazykoch

Počet zamestnancov:

100-149 zamestnancov
 
Kontakt:
 
Kontaktná osoba: Ivana Blažeková
E-mail: poslať životopis

Analytik 

Miesto práce: Bratislava

Termín nástupu: dohodou

Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Mzdové podmienky (brutto): 2 600 Eur/mesiac

 
 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

  • rozvoj definovaných modulov IS v súlade so schválenou stratégiou
  • podpora implementácie IT riešení
  • zber a analýza požiadaviek od biznis užívateľa
  • analýza nových požiadaviek na rozvoj IS voči existujúcemu IS (procesy, aplikácie a infraštruktúra) v spolupráci s  interným biznis užívateľom
  • analýza a pripomienkovanie funkčnej špecifikácie a návrh riešenia aplikácií IS
  • zúčastňuje sa stretnutiach projektového tímu v rámci pridelených projektov
  • zúčastňuje sa kontrolných dní aplikácií/funkcionalít v rámci implementácie výstupov projektu
  • posudzovanie, pripomienkovanie, testovanie, a protokolárne odsúhlasovanie výstupov v rámci pridelených projektov
  • rieši podpora vývoja IS, podpora pre incident manažment, podpora pre projektový manažment
  • spolupráca pri testovaní aplikácií pred uvedením do aktívneho používania, následná analýza zistených problémov
  • pravidelná komunikácia s biznis užívateľom a vývojovým tímom
  • pravidelná komunikácia s IT developermi, dodávateľmi riešení a internými zamestnancami
  • zodpovednosť za funkčné navrhnutie a realizáciu projektu
  • zodpovednosť za kvalitu dodávanej IT dokumentácie a jej následná kontrola

Požiadavky na pozíciu:

  • 3 ročná prax v IT odbore, min 2 ročná prax na pozícii IT analytika v oblasti informačných
  • systémov
  • skúsenosti s elektronizáciou procesov biznis/štátna správa/verejná správa
  •  skúsenosť s dokumentáciou funkčných požiadaviek (use cases, user stories, ..)
  • skúsenosti s modelovacími jazykmi UML, BPMN, sú výhodou
  • skúsenosti v práci s SW JIRA resp. odbornom IT nástroji výhodou
  • všeobecný prehľad v metodológiách vývoja SW
  • skúsenosti s web technológiami výhodou
  • samostatnosť v rámci pridelených úloh
  • iniciatívnosť, dobré komunikačné schopnosti

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • flexibilná pracovná doba
  • 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
  • príspevok zamestnávateľa do III. piliera

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:

  • vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore:

  • prednostne oblasť IT/matematického/ekonomického/technického zamerania

Jazykové znalosti:

  • anglický jazyk – stredne pokročilý (B2)

Počet rokov praxe:

  • 3 roky prax v odbore

Osobnostné predpoklady a zručnosti: 

  • vítaná prax v oblasti implementácie projektov v rámci fondov EÚ, znalosť právnych predpisov SR a EÚ v oblasti fondov EÚ, predpisov v oblasti

Počet zamestnancov:

  • 100-149 zamestnancov

 

Kontakt:

Kontaktná osoba: Silvia Vašková
E-mail: poslať životopis

 

 

Posledná aktualizácia