Aplikačný a databázový špecialista/analytik

Miesto práce: Bratislava, Trnavská cesta, Ružinov

Termín nástupu: dohodou

Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Mzdové podmienky (brutto): 1 600 EUR/mesiac
Zákon č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • návrh a tvorba reportov z DWH, participácia na budovaní DWH,
  • analýza a spracovanie požiadaviek na reporting, interpretácia dát,
  • identifikácia potrebných údajov na úrovni DWH,
  • konzultácie a podpora ostatných odborov v procese úpravy systémov,
  • kontrola a pripomienkovanie dokumentácie, kontrola súladu funkčnosti diela s
    dokumentáciou,
  • návrhy a zber pripomienok k prevádzke a k službám ÚPVS,
  • komunikácia so správcom systémov a s dodávateľom pri rozhodovaní o zmene
    /rozšírení/ nasadení nových služieb,
  • pravidelný/operatívny výkon testovania základných funkcionalít prevádzkovaných
    aplikácií za zverené portfólio informačných systémov, tak vo FIX ako aj v PROD
    prostredí,
  • komunikácia, identifikácia, riešenie a delegácia vzniknutých požiadaviek/incidentov na
    úrovni aplikačnej vrstvy,
  • spolupráca pri riešení incidentov a problémov s internými členmi ostatných tímov
    (Vývoj, Testeri, Analytici),
  • pomoc a podpora pri registrácii užívateľov k službám,
  • riešenie požiadaviek, námietok, dotazov a sťažností užívateľov ohľadom služby, 

Zamestnanecké výhody, benefity

  • flexibilná pracovná doba
  • 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
  • príspevok zamestnávateľa do III. piliera

Informácie o výberovom konaní
Hľadáme kolegu do dynamického tímu prevádzky informačných technológií, ktorý bude zabezpečovať fungovanie Ústredného portálu verejnej správy. Ak sa nebojíš nových výziev, máš jedinečnú príležitosť urobiť elektronické služby štátu lepšími.

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore
Technické zameranie, resp. IT, ekonomické zameranie.

Jazykové znalosti
Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1)

Prax na pozícii/v oblasti
reporting

Počet rokov praxe
2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Minimálne 2 roky skúsenosti z pozície data analytik,
    aplikačný administrátor, reporting špecialista alebo
    data engineer
  • praktická znalosť SQL ideálne minimálne 2 roky,
  • orientácia v oblasti DWH/BI/Reporting,
  • logické myslenie, analytické schopnosti, zmysel pre
    detail a prácu s číslami,
  • dobré komunikačné zručnosti, tímový hráč/hráčka,
  • MS Office – pokročilý,
  • VBA (výhodou),
  • výhodou: skúsenosti s automatizáciou a skriptovaním
    (python, perl, powershell,…).

Stručná charakteristika spoločnosti
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (agentúra NASES) je príspevková organizácia Ministerstva investícii, regionálneho rozvoja a informatizácie.

  • Medzi hlavné úlohy agentúry patrí najmä: Rozvoj a prevádzka centrálnej komunikačnej infraštruktúry slovenskej republiky.
  • Rozvoj a prevádzka služieb Ústredného portálu verejnej správy – slovensko.sk.
  • Rozvoj a prevádzka mnohých ďalších informačných systémov verejnej správy.
  • Rozvoj a prevádzka systémov informačnej bezpečnosti a systémov na ochranu kybernetického priestoru.

Počet zamestnancov
viac ako 150 zamestnancov

Kontakt
Kontaktná osoba: Silvia Vašková
E-mail: praca@nases.gov.sk

Posledná aktualizácia