Integračný špecialista

Miesto práce: Pribinova 25, Bratislava

Termín nástupu: dohodou

Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Mzdové podmienky (brutto): od 1900 Eur/mesiac 
Zákon č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

  • Hlavnou náplňou: Revízia integračných dokumentov integrujúcich sa subjektov – Dohoda o integračnom zámere, Akceptačné protokoly u UAT testovania, SLA kontrakty
  • Tvorba a kontrola podkladov pre integráciu
  • Kontrola integračných manuálov a ich dopĺňanie na základe skúseností z praxe
  • Pomoc pri nastavovaní a organizovaní procesu integrácie IS Verejnej správy a komerčnej správy
  • Príprava návrhov zmenových požiadaviek na integrácie
  • Participácia na projektoch a príprave nových riešení a na rozvoji ÚPVS
  • Komunikácia s projektovým tímom, dodávateľmi a inými OVM a PO
  • Participácia na stretnutiach k technickým riešeniam integrácie OVM a PO na ÚPVS
  • Aktívna participácia na integračných testoch
  • Registrácia a schvaľovanie technických účtov a ich evidencia
  • Súčinnosť pri riešení chýb, základné vyhodnocovanie príčiny chýb, kontrola logov a návrhy riešení
  • Nastavovanie údajov o službách a ich schvaľovanie
  • Ostatné agendy integračného oddelenia vyplývajúce z organizačnej štruktúry

Zamestnanecké výhody a benefity:

  • práca v mimoriadnej zaujímavej oblasti IT s celonárodným dosahom
  • príležitosť pre rozvoj kariéry a ďalšieho profesionálneho rastu
  • flexibilná pracovná doba
  • 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
  • príspevok zamestnávateľa do III. Piliera

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:

  • stredoškolské s maturitou
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore:

  • IT

Prax na pozícii/v oblasti:

  • minimálne 2-ročná prax v IT odbore

Počet rokov praxe:

  • 2

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

  • základné znalosti XSD, XML, Web services, SOAP, REST
  • skúsenosti a znalosti z oblasti integrácie systémov
  • analytické, koncepčné a strategické myslenie
  • schopnosť tímovej práce
  • spoľahlivosť a svedomitosť
  • samostatnosť v rámci pridelených úloh

Stručná charakteristika spoločnosti

Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (agentúra NASES) je príspevková organizácia Ministerstva investícii, regionálneho rozvoja a informatizácie.

Medzi hlavné úlohy agentúry patrí najmä:
Rozvoj a prevádzka centrálnej komunikačnej infraštruktúry slovenskej republiky.
Rozvoj a prevádzka služieb Ústredného portálu verejnej správy – slovensko.sk.
Rozvoj a prevádzka mnohých ďalších informačných systémov verejnej správy.
Rozvoj a prevádzka systémov informačnej bezpečnosti a systémov na ochranu kybernetického priestoru.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Kontakt:

Kontaktná osoba: Silvia Vašková
E-mail: praca@nases.gov.sk

Posledná aktualizácia