Integračný špecialista
Miesto práce: Pribinova 25, Bratislava
Termín nástupu: dohodou
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto): od 1900 Eur/mesiac
Zákon č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Hlavnou náplňou: Revízia integračných dokumentov integrujúcich sa subjektov – Dohoda o integračnom zámere, Akceptačné protokoly u UAT testovania, SLA kontrakty
- Tvorba a kontrola podkladov pre integráciu
- Kontrola integračných manuálov a ich dopĺňanie na základe skúseností z praxe
- Pomoc pri nastavovaní a organizovaní procesu integrácie IS Verejnej správy a komerčnej správy
- Príprava návrhov zmenových požiadaviek na integrácie
- Participácia na projektoch a príprave nových riešení a na rozvoji ÚPVS
- Komunikácia s projektovým tímom, dodávateľmi a inými OVM a PO
- Participácia na stretnutiach k technickým riešeniam integrácie OVM a PO na ÚPVS
- Aktívna participácia na integračných testoch
- Registrácia a schvaľovanie technických účtov a ich evidencia
- Súčinnosť pri riešení chýb, základné vyhodnocovanie príčiny chýb, kontrola logov a návrhy riešení
- Nastavovanie údajov o službách a ich schvaľovanie
- Ostatné agendy integračného oddelenia vyplývajúce z organizačnej štruktúry
Zamestnanecké výhody a benefity:
- práca v mimoriadnej zaujímavej oblasti IT s celonárodným dosahom
- príležitosť pre rozvoj kariéry a ďalšieho profesionálneho rastu
- flexibilná pracovná doba
- 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
- príspevok zamestnávateľa do III. Piliera
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
- stredoškolské s maturitou
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore:
- IT
Prax na pozícii/v oblasti:
- minimálne 2-ročná prax v IT odbore
Počet rokov praxe:
- 2
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- základné znalosti XSD, XML, Web services, SOAP, REST
- skúsenosti a znalosti z oblasti integrácie systémov
- analytické, koncepčné a strategické myslenie
- schopnosť tímovej práce
- spoľahlivosť a svedomitosť
- samostatnosť v rámci pridelených úloh
Stručná charakteristika spoločnosti
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (agentúra NASES) je príspevková organizácia Ministerstva investícii, regionálneho rozvoja a informatizácie.
Medzi hlavné úlohy agentúry patrí najmä:
Rozvoj a prevádzka centrálnej komunikačnej infraštruktúry slovenskej republiky.
Rozvoj a prevádzka služieb Ústredného portálu verejnej správy – slovensko.sk.
Rozvoj a prevádzka mnohých ďalších informačných systémov verejnej správy.
Rozvoj a prevádzka systémov informačnej bezpečnosti a systémov na ochranu kybernetického priestoru.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt:
Kontaktná osoba: Silvia Vašková
E-mail: praca@nases.gov.sk