Modernizácia ÚPVS: online prieskum medzi úradníkmi

Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby s cieľom zlepšenia interakcie s verejnou správou plánuje zefektívniť elektronickú komunikáciu prostredníctvom Ústredného portálu verejnej správy – www.slovensko.sk. Preto by sme v súvislosti s projektom „Zvyšovanie úžitkovej hodnoty digitálnych služieb pre občanov, podnikateľov a inštitúcie verejnej správy“ (tzv. Modernizácia ÚPVS) aj touto cestou radi oslovili čo najväčší počet zamestnancov úradov a inštitúcií, ktorí by…

NASES vytvorila elektronické formuláre k mandátnym certifikátom, pečatiam a časovým pečiatkam

Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (NASES) ako prevádzkovateľ Slovenskej národnej certifikačnej autority (SNCA) od 28. marca 2022 zefektívňuje komunikáciu ohľadom žiadania o kvalifikované dôveryhodné služby interne v rámci agentúry, ale aj navonok voči klientom. NASES ako kvalifikovaný poskytovateľ dôveryhodných služieb pre orgány verejnej moci (OVM) zefektívňuje a optimalizuje celý proces žiadania o poskytovanie nižšie uvedených dôveryhodných služieb: vyhotovovanie…

Pripravovaná obnova infraštruktúry pre portál slovensko.sk bude stáť iba zlomok ceny v porovnaní s plánmi bývalej vlády

Ministerka Remišová: Pripravovaná obnova infraštruktúry pre portál slovensko.sk bude stáť iba zlomok ceny v porovnaní s plánmi bývalej vlády Výmena technológií nepresiahne 7,5 milióna €, pôvodne plány hovorili o 30 – 80 miliónoch Pokračujeme v efektívnych riešeniach pre informatizáciu štátu a šetríme peniaze daňových poplatníkov. Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (NASES) vysúťažila nové technologické prostredie pre prevádzku modulov…

Aj zamestnanci NASES sa zapojili do pomoci obetiam vojnového konfliktu na Ukrajine

Vzhľadom na neľahkú situáciu, v ktorej sa momentálne nachádzajú naši ukrajinskí susedia a citlivé vnímanie toho, čo sa deje vo svete, sa zamestnanci Národnej agentúry pre sieťové a elektronické služby (NASES) rozhodli zrealizovať finančnú zbierku na pomoc obetiam vojnového konfliktu. Počas dvoch týždňov sa od zamestnancov NASES vyzbierali finančné prostriedky v celkovej v hodnote 940 eur, ktoré…

Pomôžte zlepšiť elektronickú komunikáciu so štátom

Vážení používatelia, radi by sme zistili váš názor a spoznali najmä vaše skúsenosti s Ústredným portálom verejnej správy. Poznáte a pracujete s portálom slovensko.sk?  Čo sa Vám na ňom páči/nepáči? Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky (MIRRI), Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (NASES) a Slovensko IT totiž už intenzívne pracujú na zmodernizovaní portálu slovensko.sk, ktorý…

Verejné pripomienkovanie navrhovaného projektu POZ (Podpisovač, overovač, zobrazovač) v elektronickej komunikácii so štátom

Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby sprístupňuje na verejné pripomienkovanie v rámci prípravy projektu s názvom „Podpisovač, overovač a zobrazovač (POZ)“, aby sa k tomuto dokumentu mohli vyjadriť všetky stavovské organizácie i ostatné subjekty, ktoré sa venujú informatizácii a digitalizácii systémov verejnej správy. Uvedený projekt bude predložený v rámci publikovanej výzvy č. OPII-2021/7/14-DOP na predkladanie…

Verejné pripomienkovanie navrhovaného projektu „Modernizácia Ústredného kontaktného centra“

Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby sprístupňuje na verejné pripomienkovanie v rámci prípravy projektu s názvom „Modernizácia Ústredného kontaktného centra“, aby sa k tomuto dokumentu mohli vyjadriť všetky stavovské organizácie i ostatné subjekty, ktoré sa venujú informatizácii a digitalizácii systémov verejnej správy. Cieľom projektu “Modernizácia Ústredného kontaktného centra” je modernizácia súčasného softvérového vybavenia Ústredného…

Slovensko.sk nemá zmysel opravovať, treba ho celé prerobiť, hovorí riaditeľ Národnej agentúry pre sieťové a elektronické služby

O štátnom IT sa často píše v súvislosti so zlyhaniami a korupciou. A ani v komerčnej sfére nerobia naši informatici práve dieru do sveta. Medzi výnimky patrí ESET a ešte niekto, koho do IT sektora nezvykneme radiť: naše banky. Pavel Karel rozbehol a pätnásť rokov viedol informatiku v Tatra banke. Tá za svoje inovatívne digitálne služby získala množstvo svetových ocenení. Neskôr v role…